تجهیزات دندانپزشکی

تجهیزات دندانپزشکی

تجهیزات دندانپزشکی

تجهیزات دندانپزشکی

نحوه استریل تجهیزات دندانپزشکی


نحوه استریل تجهیزات دندانپزشکی

در این مقاله قصد داریم به نحوه استریل تجهیزات دندانپزشکی    در مطب بپردازیم و اهمیت این قضیه را مورد بررسی قرار دهیم. از انجایی که کار دندانپزشکی کار بسیار حساسی است و امکان انتقال بیماریهای عفونی در این مراکز بسیار زیاد است از اینرو استریل محیط و تجهیزات یکی از مهمترین مسائلی است که باید به ان اهمیت داده شود.

دندانپزشک اولین چیزی که برای استریل تجهیزات خود خریداری می کند اتوکلاو دندانپزشکی است. از این دستگاه برای استریل تجهیزات قابل اتوکلاو در مطب استفاده می شود و با این روش خطر انتقال بیماریهای عفونی به صفر می رسد. مورد بعد استریل محیط است که باید دائما کف و یونیت دندانپزشکی توسط دستیار دندانپزشک استریل شود تا باعث انتقال بیماری از فردی به فرد دیگر نشود.

دندانپزشک باید توجه داشته باشد تا تجهیزات دندانپزشکی    قابل اتوکلاو کردن را در داخل دستگاه قرار دهد و از مواد ضدعفونی کننده برای تمیز کردن این تجهیزات استفاده نکند. در واقع این تجهیزات حتما باید توسط دستگاه اتوکلاو استریل شوند و مواد ضدعفونی کننده از بین برنده میکروب ها و عفونت های روی این تجهیزات نخواهد بود.

در واقع استریل بودن تجهیزات به قدری مهم است که دندانپزشکان برای راه اندازی مطب خود خرید اتوکلاو را در اولویت قرار می دهند .بیمارانی هم که به این مراکز مراجعه می کنند باید توجه داشته باشند که تجهیزاتی که برای انها استفاده می شود کاملا استریل باشند و از پک های مخصوص باز شوند.

در واقع تجهیزات دندانپزشکی    می توانند منتقل کننده بیمارهای عفونی باشند اگر استریل نشده باشند. در گذشته با نبود اتوکلاو و استریل کردن تجهیزات با مواد ضدعفونی کننده احتمال انتقال بیماریهای عفونی در بیمارانی که به دندانپزشک مراجعه می کردند بسیار زیاد بود ولی امروزه این مساله به حداقل میزان خود رسیده و با مراکزی که از اتوکلاو استفاده نمی کنند به شدت برخورد خواهد شد.

لازم به ذکر است که در ایام کرونا همیشه به مراکزی مراجعه کنید که نکات بهداشتی را در سطح بالا رعایت می کنند تا مبادا به جای برطرف شدن مشکلتان مورد جدید به وجود بیاید.

 

خرید اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی بری دندانپزشکان فعال در سراسر ایران


خرید اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی بری دندانپزشکان فعال در سراسر ایران

فروش اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی    در گذشته امری غیر قابل تصور به نظر میرسید و از این رو سایت های فعالی در این حوزه وجود نداشتند و دندانپزشکان خود شخصا برای خرید تجهیزات مورد نیاز خود به بازار تجهیزات مراجعه می کردند. این پروسه خرید طولانی و خسته کننده بود و بعضا کالایی هم خریداری می شد که کیفیت خوبی نداشت.

با راه اندازی سایت های تخصصی در این حوزه این مشکل تا حد زیادی برطرف شد و امروزه بیشتر دندانپزشکان تمایل به خرید از این سایت ها را دارند تا خود شخصا به بازار بروند و خرید کنند. در واقع زمان خرید از طریق این سایتها به حداقل میزان ممکن می رسد و اطلاعاتی که راجع به محصولات می توان به دست اورد بسیار جامع تر و کاملتر خواهد بود.

کام طب مرجع جامع تجهیزات دندانپزشکی    و مواد دندانپزشکی است که از سال 94 فعالیت خود را اغاز نموده و با راه اندازی سایتی جامع از متنوع ترین محصولات موجود در بازار کار را برای دندانپزشکان بسیار ساده کرده است. در واقع از طریق این سایت میتوان به موجود بودن کالاهای موجوددر بازار دسترسی پیدا کرد و قیمت انها را نیز به روز شده مشاهده نمایند. البته در این سالها به قدری نوسانات قیمت زیاد بوده و در برخی روزها امکان به روز کردن قیمت وجود نداشت.

با این حال راه اندازی این سایت های تخصصی در این حوزه بسیار کارامد بوده و روند خرید را برای دندانپزشکان بسیار ساده کرده است. اطلاعات جامعی را امروزه میتوان از طریق سایتهای تخصصی د راین حوزه به دست اورد. هر محصولی را که دندانپزشک نیاز داشته باشد با یک سرچ ساده در گوگل می تواند به قیمت و مشخصات ان دسترسی پیدا کند.

کام طب علاوه بر راه اندازی سایت تخصصی فروش تجهیزات دندانپزشکی    در اینستاگرام خود نیز به صورت فعال قیمتها و شرایط فروش اقساطی را قرار می دهد . در پیج اینستا گرام دندانپزشکان می توانند از قیمتهای به روز تجهیزات اطلاع کسب کنند و شریط ویژه اقساطی را نیز بدانند و از این فرصتها برای خرید تجهیزات مورد نیاز خود استفاده کنند. در واقع ما از هر بستری در فضای مجازی استفاده کرده ایم تا اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار دندانپزشکان قرار دهیم و خرید را برای انها ساده تر کنیم.

بعضا دندانپزشکانی که در شهرستانها فعالیت دارند از این امکان خرید به راحتی می توانند استفاده کنند و دیگر نیاز نیست برای خرید تجهیزات خود به تهران بیایند یا از طریق واسطه ها خرید کنند. از طریق این سایتها می توانند سفارش خود را ثبت کنند و طی مدت 2 تا 3 روز کاری محصول خود را درب مطب تحول بگیرند. در واقع با راه اندازی این امکان هر دندانپزشکی هر جای ایران می تواند به تجهیزات روز بازار دسترسی داشته باشد.

ما در شرکت کام طب قصد داریم تا راحتی خرید را برای شما دندانپزشکان عزیز به ارمغان اوریم و سعی ما و همه همکاران ما در شرکت کام طب همین مساله است.

کام طب مرجع فروش تجهیزات دندانپزشکی


کام طب مرجع فروش تجهیزات دندانپزشکی

فروشگاه های اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی    در سالهای اخیر بسیار زیاد شده اند . کام طب یکی از سایتهای فروش این تجهیزات است که در این سالها تلاش کرده تا بهترین مشاوره ا و خدمات را به دندانپزشکان عزیز ارائه دهد. کام طب در ابتدای راه با راه اندازی وب سایت و معرفی بسیاری از محصولات در این حوزه بستری را فراهم نمود تا راه شناخت دندانپزشکان به محصولات موجود در بازار بسیار راحت تر شود و به ساده ترین شکل ممکن بتوانند خرید خود را انجام دهند .

با مراجعه به سایت کام طب می توانید وارد دسته بندی محصولات شده و از قیمت و شرایط محصولات مورد نظر خود اطلاع کسب نمایید. معرفی جامعی در رابطه با ویژگی های هر محصول در سایت وجود دارد که می تواند به شما عزیزان کمک کند تا محصولی که برایتان کارامدتر است را انتخاب و خریداری نمایید.

در واقع داشتن اطلاعات فنی در رابطه با هر تجهیزات دندانپزشکی    که قصد خرید انرا داریم امری مهم و ضروری است و بسیاری از دندانپزشکان برای خرید زمان زیادی را صرف به دست اوردن اطلاعات فنی می کنند ولی با وجود سایت های تخصصی در این حوزه دیگر نیاز به صرف زمان زیاد برای جمع اوری اطلاعات نیست و با یک کلیک بر روی هر محصول می توانید به اطلاعات فنی ان دسترسی پیدا کنید.

ثبت سفارش در کام طب به شیوه های بسیار ساده ای صورت می گیرد و دندانپزشکان عزیز تنها به یک تماس تلفنی و یا ارسال پیام در واتساپ می توانند ثبت سفارش کنند و یا از مشاوره فنی کارشناسان ما بهره مند شوند. به زودی امکان خرید انلاین نیز بر روی سایت فعال شده و کاربران می توانند مواد وتجهیزات مورد نیاز خود را به صورت انلاین خریداری کنند.

علاوه بر تجهیزات دندانپزشکی    مواد دندانپزشکی نیز در سایت کام طب به فروش میرسد و دندانپزشک هر محصولی که در سایت وجود دارد را می تواند در کمترین زمان ممکن سفارش دهد و درب مطب خود تحویل بگیرد. این بستر به گونه ای فعالیت می کند تا روند خرید را برای دندانپزشکان اسان و سریع بکند و دیگر زمان زیادی را از انها نگیرد.

کام طب همه محصولاتی که برای مشتری ارسال می شود را ضمانت می کند تا اگر در زمان ارسال مشکلی برای محصول به وجود بیاید محصول جایگزین برای دندانپزشک ارسال شود . به غیر از چند برند بخصوص که تحویل های 10 تا 30 روزه دارند اغلب تجهیزات موجود در سایت تحویل فوری هستند و بلافاصله بعد از ثبت سفارش ارسال می شوند و نهایت یک تا دو روزکاری به دست دندانپزشک می رسد.

اغلب تجهیزات دندانپزشکی    موجود در سایت کام طب دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند و اگر مشکلی برای دستگاه به وجود بیاید در کمترین زمان پیگیری می شود و به واحد مربوطه برای رفع مشکل ارجاع داده می شود. در واقع ما در مجموعه کام طب سعی کرده ایم تا بستری امن و سریع را برای شما دندانپزشکان عزیز فراهم کنیم تا بتوانید با خیال راحت از راه دور بدون نیاز به حضور فیزیکی در بازار خرید خود را در کمترین زمان انجام دهید و از قیمت و شرایط تخفیف ها مطلع شوید .

 

روشهای شناخت بهتر تجهیزات دندانپزشکی


روشهای شناخت بهتر تجهیزات دندانپزشکی

خرید تجهیزات دندانپزشکی    یکی از دغدغه های بزرگ دندانپزشکان است مخصوصا امروزه که تجهیزات متفرقه در بازار بسیار زیاد شده است و برخی از تجهیزات خوب هم دیگر وارد بازار نمیشود. مساله قیمت نیز از جمله دغدغه هایی است که با افزایش سرسام اور دلار و تاثیر ان برروی قیمتهای تجهیزات برای دندانپزشکان ایجاد شده است. در این مقاله قصد داریم تا روشهای ساده برای شناخت بهتر محصولات موجود دربازار را برای شما عزیزان مطرح کنیم.

اینکه چه نوع روش خریدی برای دندانپزشکان ساده تر است بستگی به خود دندانپزشک دارد ولی خرید اینترنتی محصولات از شرکتهای معتبر در این حوزه سریعترین و سادهترین شیوه محسوب می شود. مورد دیگر بهترین زمان خرید است که همیشه برای دندانپزشکان سوال است که چه زمانی اقدام به خرید کنند.

با توجه به نوسانات قیمت ارز و تلاطم های بی قفه در بازار تجهیزات دندانپزشکی    نمی توان بهترین زمان را مشخص نمود ولی مساله ای که وجود دارد این است که بسیاری از شرکتها به صورت دوره ای به مناسبتهای مختلف برروی تجهیزات خود تخفیف های ویژه ای اعمال می کنند و یا شرایط اقساطی مناسبی را ارائه می دهند از اینرو بهترین فرصت است تا این شرایط پا برجاست اقدام به خرید نمایید.

از تخفیف های ویژه در این زمینه استفاده کنید و بدون پرداخت کل مبلغ تنها با پرداخت مقدار کمی به صورت پیش پرداخت خرید خود را انجام داده. با مراجعه به سایت و پیج اینستای این شرکتها می توانید از شرایط ویژه اقساطی مطلع شوید و کالای مورد نیاز خود را با تخفیف به صورت اقساطی خرید نمایید.

به جز چند برند شناخته شده در بازار اغلب تجهیزات دندانپزشکی    موجود در بازار دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند و  در زمان خرید دندانپزشکان باید این مساله را مورد توجه قرار دهند .از این طریق میتوان کالاهای اصل را از تقلبی تشخیص داد . شرکت ارائه دهنده باید محصولات خود را گارانتی کند ویا خدمات پس از فروش ارائه دهد. همه یونیت ها و اتوکلاوها و تجهیزات مهم مطب باید گارنتی شده باشند تا اگر مشکلی برای انها به وجود بیاید شرکت در کمترین زمان ممکن این مشکل را حل کند و دندانپزشک دچار چالش نشود.

بهترین راه برای شناخت شرکتهای معتبر در این حوزه سرچ در گوگل است شما عزیزان با یک جستجوی ساده در گوگل می توانید به سایت های فروش این محصولات دسترسی پیدا کنید و قیمتها و شرایط اقساطی فروش را از طریق این سایتها به دست اورید.

در واقع وجود سایتهای تخصصی فروش تجهیزات دندانپزشکی    در این حوزه به شما کمک میکند تا از اتفاقات بازار مطلع شوید و به راحتی متوجه قیمتها و محصولات موجود در بازار شوید. در واقع روشهای نوین خرید کار را برای کاربران ساده تر کرده است و دسترسی انها به اطلاعات را بسیار سریعتر کرده.