تجهیزات دندانپزشکی

تجهیزات دندانپزشکی

تجهیزات دندانپزشکی

تجهیزات دندانپزشکی

آینده تجهیزات دندانپزشکی با توجه به نگاه همه جانبه دولت به چین

آینده تجهیزات دندانپزشکی با توجه به نگاه همه جانبه دولت به چین

درود به همه همراهان گرامی و با آرزوی سلامتی در این روزهای تلخ کرونایی درخدمتتون هستیم با طرح این مسئله که با توجه به به نگاه همه جانبه  دولت محترم به چین و همچنین روسیه چه آینده ای را می توان برای صنف مواد و تجهیزات دندانپزشکی  متصور بود و در سالهای آینده با چه چالشهای احتمالی روبرو خواهیم بود. ما رو مثل همیشه همراهی کنید و شبکه های اجتماعی مارو دنبال کنید.

سال 1400 با چالش بزرگ انتخابات ریاست جمهوری اغاز شد که نتیجه آن همانطور که قبلا گفتیم و قابل پیشبینی هم بود به نفع آقای رئیسی رقم خورد و بعد از آن چالش انتخاب وزرای ایشان را داشتیم که بعد از بالا و پایین کردن های زیاد بلاخره سپرس شد و وزرا رای اعتماد گرفتن تا به صندلی های خود تکیه بزنند و امور مملکت را در دست بگیرند .

با توجه به ترکیب هیئت دولت و سوابق آنها در رویکردشان به سمت چین و روسیه می توان گفت 4 سال آینده می تواند با تصمیمات بسیار چالش برانگیز در همه زمینه ها روبرو خواهیم بود که صنف مواد و تجهیزات دندانپزشکی  نیز طبیعتا استثنا نخواهد بود.

از طرفی با افزایش فشارهای سیاسی از طرف دولت های غربی و افزایش تحریم ها می توان پیش بینی کرد که امر واردات  از کشورهای اروپایی بیش از گذشته با مشکلات بسیاری روبرو خواهد شد و این موضوع با وجود نرخ بالای ارز درکشور و ادامه روند صعودی می تواند زنگ خطر کمبود کالا را در بازار به صدا در آورد و افزایش قیمت ها را سبب شود که بدیهی و است.

بنابراین به نظر می رسد سیاست نگاه به داخل و دراز کردن دست یاری به سمت دوستان کاملا اجتناب ناپذیر است و می بایست به سرعت انجام شود . اما مسئله اصلی نوع اجرا است که همیشه چالش های فراوانی را تولید خواهد کرد و با بوجود آوردن موانع بر سر راه واردکننده ها باعث کاهش بهره وری در واردات و درنتیجه بوجود آمدن سیکل معیوب می شود.

کشور چین و سیاست های تمامیت خواهانه آن مانند تمامی قدرت ها آینده را برای خود می سازد و همه بازارها را کاملا یک طرفه به نفع خود مورد نفوذ قرار می دهد

با تمام این ها همه فعالان صنف مواد و تجهیزات دندانپزشکی  مثل همیشه تمام تلاش خود را خواهند کرد که حتی به مدت محدودی هم دچار کمبود در عرضه نشویم و با قدرت ادامه دهیم.

نتیجه گیری که میکنیم این است که با توجه به سختی روز افزون واردات و افزایش نرخ ارزهای خارجی قیمت کالاها در تمامی صنوفی که یا به طور مستقیم وارداتی هستن یا مواد اولیه انها از خارج تامین میشود افزایشی خواهد بود و فقط می توان امید داشت دولت مردان جدیدمان سیاست های منطقی و کارشناسی شده را در دستور کار خود قرار دهند .

امید واریم این مطلب برای شما مفید فایده بوده باشد و مثل همیشه ما را مورد لطفا خود قرار دهید و آرزو داریم تا صنف مواد و   تجهیزات دندانپزشکی  با شکوفایی هر جه بیشتر در سالهای آینده روبرو باشد.